Data publikacji strony internetowej: 2014-05. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2019-02.
- Na stronie nie zapewniono alternatywy dla treści nietekstowej,
- Dla informacji brak właściwej relacji,
- Zwiększając rozmiar elementów strony internetowej w tym tekstu następuje utrata zawartości lub funkcjonalności strony,
- Strona używa grafik aby przedstawić tekst,
- Na stronie nie istnieją mechanizmy pozwalające na pominięcie bloków,
- Na stronie internetowej nie zawarto celu linków w kontekście,
- Na stronie brak możliwości zlokalizowania podstron na wiele sposobów,
- Kod strony internetowej nie jest wolny od błędów.
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-11-27. Deklarację sporządzono na podstawie audytu przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Magdalena Bocheńska, wodociagicmielow.ki@home.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 15/86-12-143 lub 600 362 120. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Dwa wejścia do budynku. Parter, brak podjazdu dla wózków.
- Jeden korytarz spełniający normy szerokości. Swobodny dostęp dla osób niepełnosprawnych z uwagi na parter, szerokie drzwi wejściowe.
- Brak pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych.
- Istnieje możliwość skorzystania z miejsc parkingowych. Brak wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
- Prawo wstępu z psem asystującym nie jest uregulowane.
- Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
- Dzwonek przy wejściu. Możliwość załatwienia sprawy przez okna znajdujące się bezpośrednio przed parkingiem (zarówno do kasy Zakładu jak i do Dyrektora).
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnych.